Nyheter om Almedalen 2015

Att kommunicera komplexa miljöfrågor

Fyll i formuläret nedan för att skicka "Att kommunicera komplexa miljöfrågor " till en vän..

Skicka "Att kommunicera komplexa miljöfrågor " till en vän.

Captcha

För att vara säker på att denna funktion inte missbrukas ber vi att du identifierar dig genom att använda captcha-funktionen nedan.

Tillbaka till artikeln

Håll kontakt med oss!

Jourforskare i Almedalen
Söker du någon som kan kommentera utspel om fiske, jordbruk, miljö och miljögifter? Våra forskare är på plats under veckan och finns tillgängliga för kommentarer och inspel i debatter.

Följ oss på twitter

Använd hashtaggen #förÖstersjön för att ställa frågor till våra forskare och för att berätta vad du eller din organisation gör för Östersjön.

Kontakt och projektledare vid Östersjöcentrum
Marie Löf, marie.lof@su.se, 070-181 4442

Till Stockholms universitets sida om Almedalen 2015

Till almedalsveckan.info för det officiella programmet 2015

Almedalen tidigare år

Östersjöcentrum arrangerade ett av Stockholms universitets seminarium under Almedalsveckan 2013 och förra året deltog vi under Östersjöveckan, Hållbara Havs aktiviteter, samt höll Öppet skepp med forskningsfartyget Aurelia i Visby hamn.