Tidigare nyhetsbrev

4. Kommunikation
  5. Nyhetsbrev
  6. Tidigare nyhetsbrev

Med jämna mellanrum sammanfattas de senaste havsnyheterna från Stockholms universitet och skickas till över 2000 personer runt om i landet som arbetar med havsmiljöfrågor.

Nyhetsbreven innehåller korta notiser med länkar och handlar både om Östersjöcentrums egen verksamhet och om annan marin forskning, evenemang och lediga tjänster vid Stockholms universitet. Vill du få de senaste nyheterna direkt i din inkorg? Prenumerera här!

Hitta alla våra nyhetsbrev här:

Från 2021

Från 2020

Från 2019

Från 2018

Från 2017

Från 2016

Från 2015

Från 2014

Från 2013

DEN HÄR WEBBPLATSEN HAR UPPHÖRT

Våra nyheter, evenemang och information hittar du istället här: su.se/ostersjocentrum

Stockholms universitets Östersjöcentrum

Vetenskap och kommunikation med havet i fokus

Vi samlar och förmedlar användbar kunskap om Östersjön till rätt plats i samhället.

E-post: ostersjocentrum@su.se

Östersjöcentrum i sociala medierÖstersjöcentrum på Facebook Universitetet på Instagram Östersjöcentrum på Linkedin Östersjöcentrum på Twitter Östersjöcentrum på YouTube