För media

4. Om oss
  5. För media
  6. Media och kommunikation om havet

Media och kommunikation om havet

Fyll i formuläret nedan för att skicka "Media och kommunikation om havet" till en vän..

Skicka "Media och kommunikation om havet" till en vän.

Captcha

För att vara säker på att denna funktion inte missbrukas ber vi att du identifierar dig genom att använda captcha-funktionen nedan.

Tillbaka till artikeln

DEN HÄR WEBBPLATSEN HAR UPPHÖRT

Våra nyheter, evenemang och information hittar du istället här: su.se/ostersjocentrum

Stockholms universitets Östersjöcentrum

Vetenskap och kommunikation med havet i fokus

Vi samlar och förmedlar användbar kunskap om Östersjön till rätt plats i samhället.

E-post: ostersjocentrum@su.se

Havsnyheter från Stockholms universitet

Våra nyhetsbrev innehåller både nyheter om vår egen verksamhet och om annan marin verksamhet vid Stockholms universitet.

Forskarlista på havet.nu

På www.havet.nu finns en forskarlista dit alla forskare med marina intressen kan anmäla sig. Med utgångspunkt i den listan kommer nyhetsbrev och inbjudningar av olika slag att skickas, och den kan också användas av alla för att hitta relevanta forskare i olika sammanhang.